اهمیت فناوری اطلاعات و ارتباطات
این وبلاگ باهدف گرداوری مقالات خواندنی و جالب ، مجموعه مقالات فارسی عمومی و تخصصی در حوزه IT و اخبارفناوری وارایه نمونه سوال فراهم شده است.


نخستین گوشی چهارهسته‌ای جهان معرفی شد


قوی‌ترین گوشی‌های هوشمندی که هم‌اکنون در بازار فروخته می‌شوند مجهز به پردازنده دوهسته‌ای هستند. اما منابع خبری از تولید گوشی هوشمند جدیدی موسوم به Meizu MX خبر داده‌اند که نخستین تلفن‌همراه جهان مجهز به پردازنده چهارهسته‌ای محسوب می‌شود.


به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) گوشی چینی Meizu MX که از نظر ظاهری شباهت زیادی به آیفون اپل دارد،‌ با قیمت ارزان‌تر در بازار فروخته می‌شود. این گوشی در اصل آیفون مجهز به سیستم‌عامل اندروید است و قصد رقابت با آیفون 5 را دارد.


شرکت چینی سازنده گوشی هوشمند Meizu MX برای آن نمایشگر لمسی 3/4 اینچی با کیفیت qHD را در نظر گرفته است که در مقابل گوشی آیفون 5 نمایشگر لمسی 7/3 تا 4 اینچی از نوع Retina Display دارد و کیفیت تصاویر در آن 960 در 640 پیکسل اعلام شده است.


گوشی چهارهسته‌ای MX شامل دوربین دیجیتالی 8 مگاپیکسلی می‌شود و در دو مدل با حافظه‌های داخلی 16 و 32 گیگابایت ساخته شده است.


این گوشی که از اواخر ماه جاری میلادی فروش آن در کشور چین آغاز می‌شود، با دو قیمت متفاوت به دست کاربران خواهد رسید. قرار است مدل 16 گیگابایتی این گوشی با قیمت 625 دلار و مدل 32 گیگابایتی آن با قیمت 780 دلار فروخته شود.




           
یک شنبه 3 مهر 1390برچسب:, :: 22:20
ازیتا کرمی
معرفی HTC Ruby با پردازنده دوهسته‌ای یک گیگاهرتزی


منابع آگاه تصاویر و جزئیات مربوط به گوشی هوشمند جدید شرکت HTC موسوم به Ruby را که از قدرتمندترین گوشی‌های موجود در بازار محسوب می‌شود، منتشر کردند.


به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) این گوشی که به سیستم‌عامل اندروید مجهز شده است شامل پردازنده دوهسته‌ای 5/1 گیگاهرتزی می‌شود و از این نظر کارشناسان آن را یکی از قوی‌ترین گوشی‌های موجود در بازار می‌دانند.


برای گوشی Ruby نمایشگر لمسی 3/4 اینچی با کیفیت qHD در نظر گرفته شده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به رم یک گیگابایتی، دوربین دیجیتالی 8 مگاپیکسلی با قابلیت تصویربرداری با کیفیت HD، دوربین دوم 2 مگاپیکسلی برای برقراری تماس‌های تصویری، قابلیت NFC برای پرداخت‌های موبایلی و ... اشاره کرد.


این گوشی به گیرنده شبکه مخابراتی HSPA+ مجهز شده است و به همین خاطر به کمک آن می‌توان با سرعت بالا به اینترنت بی‌سیم متصل شد.


هنوز قیمت نهایی این گوشی اعلام نشده است. اما پیش‌بینی می‌شود که شرکت تایوانی HTC آن را از تاریخ 26 اکتبر یعنی حدود یک ماه دیگر وارد بازار کند.



           
یک شنبه 3 مهر 1390برچسب:, :: 22:20
ازیتا کرمی
گوشی Wave 3 سامسونگ ماه آینده وارد بازار می‌شود


شرکت سامسونگ گوشی هوشمند جدید خود موسوم به Wave 3 را مبتنی بر سیستم‌عامل موبایلی خود که Bada نام دارد، از ماه اکتبر وارد بازار می‌کند.


به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) اگرچه پیش از این اعلام شده بود که این گوشی هوشمند در فصل پایانی سال جاری میلادی وارد بازار می‌شود، اما اخبار جدید رسیده حاکی از آن است که این گوشی تا یک ماه دیگر به دست کاربران خواهد رسید.


خبر عرضه گوشی هوشمند S8600 Wave 3 تا یک ماه دیگر توسط منابع هندی منتشر شده و اعلام شده است که این محصول در مرحله نخست وارد اروپا و خاورمیانه می‌شود، بعد از آن هندی‌ها در ماه نوامبر گوشی را در اختیار می‌گیرند و در مرحله پایانی نیز فروش این گوشی در آمریکا آغاز می‌شود.


روی این گوشی هوشمند سیستم‌عامل Bada 2.0 نصب شده و شرکت سامسونگ برای آن نمایشگر لمسی 4 اینچی از نوع Super AMOLED را در نظر گرفته است. این گوشی هوشمند پردازنده 4/1 گیگاهرتزی دارد و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به گیرنده شبکه مخابراتی HSDPA با سرعت 4/14 مگابایت در ثانیه، دوربین دیجیتالی 5 مگاپیکسلی، قابلیت تصویربرداری با کیفیت 720 پیکسلی HD، پشتیبانی از شبکه Wi-Fi، بلوتوث 3، گیرنده ماهواره‌ای مسیریاب GPS، پشتیبانی از کارت حافظه microSD و باتری 1500mAh اشاره کرد.




           
یک شنبه 3 مهر 1390برچسب:, :: 22:20
ازیتا کرمی


انبه ویندوز فون 7 هفته آینده عرضه می‌آید


شرکت مایکروسافت چندی پیش تایید کرد که مراحل تولید نسخه Mango سیستم‌عامل ویندوز فون 7 به پایان رسیده است. اما این طور که اخبار جدید نشان می‌دهند قرار است این سیستم‌عامل تا حدود یک هفته دیگر به دست کاربران برسد.


به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) نسخه جدید سیستم‌عامل ویندوز فون 7 مایکروسافت از مدتی قبل در اختیار کارخانه‌های تولیدکننده تلفن‌همراه قرار گرفت و هم‌اکنون پیش‌بینی شده است که بین یک تا دو هفته دیگر نخستین گوشی‌های مبتنی بر این سیستم‌عامل به دست کاربران برسند.


"اریک هاوتالا"(Eric Hautala) مدیر مرکز Windows Phone در وبلاگ رسمی این سیستم‌عامل توضیح داده است که نسخه Mango حدود یک تا دو هفته دیگر وارد بازار می‌شود.


کارشناسان اعلام کرده‌اند که این سیستم‌عامل خیلی سریع‌تر از پیش‌بینی‌های قبلی وارد بازار می‌شود و با توجه به اخبار منتشر شده، می‌تواند بر محبوبیت ویندوز فون نزد کاربران جهانی بیافزاید.




           
یک شنبه 3 مهر 1390برچسب:, :: 22:20
ازیتا کرمی

صفحه قبل 1 ... 14 15 16 17 18 ... 19 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید این وبلاگ باهدف گرد اوری مطالب جالب و خواندنی و مسائل پیرامون دنیای نت و فن اوری گرد اوری شده است.
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اهمیت فناوری اطلاعات و ارتباطات و آدرس azin64.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 9
بازدید کل : 1949
تعداد مطالب : 94
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید



فال حافظ