گوشی Wave 3 سامسونگ ماه آینده وارد بازار می‌شود
 
اهمیت فناوری اطلاعات و ارتباطات
این وبلاگ باهدف گرداوری مقالات خواندنی و جالب ، مجموعه مقالات فارسی عمومی و تخصصی در حوزه IT و اخبارفناوری وارایه نمونه سوال فراهم شده است.
گوشی Wave 3 سامسونگ ماه آینده وارد بازار می‌شود


شرکت سامسونگ گوشی هوشمند جدید خود موسوم به Wave 3 را مبتنی بر سیستم‌عامل موبایلی خود که Bada نام دارد، از ماه اکتبر وارد بازار می‌کند.


به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) اگرچه پیش از این اعلام شده بود که این گوشی هوشمند در فصل پایانی سال جاری میلادی وارد بازار می‌شود، اما اخبار جدید رسیده حاکی از آن است که این گوشی تا یک ماه دیگر به دست کاربران خواهد رسید.


خبر عرضه گوشی هوشمند S8600 Wave 3 تا یک ماه دیگر توسط منابع هندی منتشر شده و اعلام شده است که این محصول در مرحله نخست وارد اروپا و خاورمیانه می‌شود، بعد از آن هندی‌ها در ماه نوامبر گوشی را در اختیار می‌گیرند و در مرحله پایانی نیز فروش این گوشی در آمریکا آغاز می‌شود.


روی این گوشی هوشمند سیستم‌عامل Bada 2.0 نصب شده و شرکت سامسونگ برای آن نمایشگر لمسی 4 اینچی از نوع Super AMOLED را در نظر گرفته است. این گوشی هوشمند پردازنده 4/1 گیگاهرتزی دارد و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به گیرنده شبکه مخابراتی HSDPA با سرعت 4/14 مگابایت در ثانیه، دوربین دیجیتالی 5 مگاپیکسلی، قابلیت تصویربرداری با کیفیت 720 پیکسلی HD، پشتیبانی از شبکه Wi-Fi، بلوتوث 3، گیرنده ماهواره‌ای مسیریاب GPS، پشتیبانی از کارت حافظه microSD و باتری 1500mAh اشاره کرد.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
یک شنبه 3 مهر 1390برچسب:, :: 22:20
ازیتا کرمی

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید این وبلاگ باهدف گرد اوری مطالب جالب و خواندنی و مسائل پیرامون دنیای نت و فن اوری گرد اوری شده است.
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اهمیت فناوری اطلاعات و ارتباطات و آدرس azin64.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 67
بازدید کل : 2007
تعداد مطالب : 94
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید



فال حافظ