iOS5 از راه رسید/ چگونه به‌روزرسانی کنیم!
 
اهمیت فناوری اطلاعات و ارتباطات
این وبلاگ باهدف گرداوری مقالات خواندنی و جالب ، مجموعه مقالات فارسی عمومی و تخصصی در حوزه IT و اخبارفناوری وارایه نمونه سوال فراهم شده است.

 


iOS5 از راه رسید/ چگونه به‌روزرسانی کنیم!


بالاخره iOS5 با همراهی iCloud از راه رسید. در نسخه جدید سیستم عامل آیفون همانطور که احتمالا شنیده‌اید شاهد سیستم آگاه‌سازی جدید، سیستم پیام‌رسان iMessage، سیستم نیوزاستند و بیش از ۲۰۰ قابلیت جدید البته بنا بر ادعای اپل هستیم. تمام اینها در کنار هم اکنون برای دانلود آماده است. سیستم عامل همراه iOS5 بر روی آیفون ۴، آیفون ۳GS ، آی‌پد ۲، آی‌پد و آی‌پاد تاچ نسل سوم و چهارم قابل نصب و استفاده است. در ادامه به شرح مختصری از این سیستم عامل می‌پردازیم.

به گزارش فارنت شما برای ارتقاء نسخه سیستم عامل دستگاه خود به آخرین نسخه یعنی iOS5 به جدیدترین نسخه برنامه آی‌تونز یعنی آی‌تونز ۱۰٫۵ نیاز دارید و آن را می‌توانید از اینجا دریافت کنید. البته پس از نصب آی‌تونز ۱۰٫۵ حتما نسخه پشتیبان آیفون خود را قبل از بروزرسانی سیستم عامل تهیه کنید و بعد به کمی صبر نیاز دارید.

حالا نوبت ارتباط دستگاه با برنامه آی‌تونز است تا پس از برقراری ارتباط به‌روزرسانی دستگاه را چک کنید و اجازه دهید تا iOS5 در رگ‌های دستگاه شما جریان پیدا کند و البته کمی سنگینی سرورهای اپل در بروزرسانی را به دلیلی هجوم کاربران در ساعات اولیه باید تحمل کنید به هر حال آنها هم مانند شما مشتاق هستند.


اپل در نسخه جدید iOS قابلیت‌های زیادی را گنجانده است و بیشتر از قابلیت‌های در نظر گرفته برای آیفون و سایر دستگاه‌ها قابلیت‌های بیشتری را در آی‌پد تدارک دیده است. در نسخه جدید این سیستم عامل باید قید سیستم قدیمی آگاه‌سازی یا همان notification را بزنید و بوسه خداحافظی را بر گونه پیام کوتاه (SMS) زده و به iMessage اپل سلام دهید!

شما همچنین قادر به دریافت Mac OS X Lion 10.7.2 نیز هستید (در به‌روزرسانی نرم‌افزار). به روزرسانی ‌۱۰٫۷٫۲ مک نیز در نوع خود بزرگ است چرا که در آن شاهد حضور کامل قابلیت iCloud هستیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
یک شنبه 24 مهر 1390برچسب:, :: 9:42
ازیتا کرمی

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید این وبلاگ باهدف گرد اوری مطالب جالب و خواندنی و مسائل پیرامون دنیای نت و فن اوری گرد اوری شده است.
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اهمیت فناوری اطلاعات و ارتباطات و آدرس azin64.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 49
بازدید کل : 1989
تعداد مطالب : 94
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید



فال حافظ