ارائه بانکداری الکترونیکی در تمام نقاط کشور از سوی پست بانک
 
اهمیت فناوری اطلاعات و ارتباطات
این وبلاگ باهدف گرداوری مقالات خواندنی و جالب ، مجموعه مقالات فارسی عمومی و تخصصی در حوزه IT و اخبارفناوری وارایه نمونه سوال فراهم شده است.


ارائه بانکداری الکترونیکی در تمام نقاط کشور از سوی پست بانک


 

مدیرعامل شرکت پست بانک ایران از فراهم سازی و ارائه بانکداری الکترونیکی در تمام نقاط کشور با تکمیل و تجهیز زیرساخت های لازم خبر داد.


به گزارش مهر، محمد حسن محبیان عراقی با بیان اینکه طبق برنامه پنجم توسعه باید 6 هزار دفترخدمات بانکی روستایی و 2 هزار دفتر خدمات بانکی شهری در کشور ایجاد شود، اظهار داشت: طبق سهمیه بندی در استانها، پست بانک 20 درصد از این دفاتر را در سال جاری راه اندازی خواهد کرد.
وی با تاکید براینکه پست ‌بانک برای توسعه خود به حمایت ها و کمک‌های دولتی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی نیازمند است و در برنامه های اساسی این بانک ایجاد سبد خدمات برای خانوارهای روستایی و شهری در الویت قرار دارد، ادامه داد: دفاتر خدمات بانکی شهری و روستائی این بانک به نیابت از دستگاههای دولتی و خصوصی خدمات آنان از جمله قبول مدرک، انواع نام‌ نویسی، اشتراک‌ ها و غیره را انجام می دهند و ماهانه یارانه نقدی بیش از یک میلیون و 500 هزار سرپرست خانوار به ویژه در مناطق روستائی و محروم به ارزش 2 هزار و 550 میلیارد ریال از این طریق پرداخت می شود.

محبیان تصریح کرد: ایجاد تنوع خدمات، افزایش نقاط دسترسی و بانکداری الکترونیک از جمله برنامه‌های پست ‌بانک است که تمام دفاترخدمات بانکی روستایی نیز زیر پوشش خدمات بانکداری الکترونیک، اینترنت بانک، موبایل بانک و بانکداری همراه قرار می‌گیرند.

وی گفت: تعداد 550 هزار کارت بانک توسط پست بانک ایران در سطح کشور صادر شده و برای تمام صاحبان حساب و مشمولان هدفمندی یارانه در روستاها پست ‌بانک کارت صادر می‌شود تا بتوانند از طریق شتاب عملیات دریافت و پرداخت را انجام دهند.

به گزارش مهر ، هم اکنون 135 کشور جهان دارای پست ‌بانک هستند و از این طریق خدمات بانکی، مالی و پستی را ارائه می‌کنند و پست بانک ایران نیز درحال انعقاد قرارداد با بیش از 20 کشور جهان است تا بتواند با شبکه مطمئن و گسترده در جهان مشکلات ارزی را برطرف سازد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
پنج شنبه 5 آبان 1390برچسب:, :: 14:38
ازیتا کرمی

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید این وبلاگ باهدف گرد اوری مطالب جالب و خواندنی و مسائل پیرامون دنیای نت و فن اوری گرد اوری شده است.
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اهمیت فناوری اطلاعات و ارتباطات و آدرس azin64.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 96
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 96
بازدید ماه : 143
بازدید کل : 2083
تعداد مطالب : 94
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید



فال حافظ