متفاوت بودن کانال سرویس‌های ارزش افزوده ایرانسل با کانال سرویس‌های پایه
 
اهمیت فناوری اطلاعات و ارتباطات
این وبلاگ باهدف گرداوری مقالات خواندنی و جالب ، مجموعه مقالات فارسی عمومی و تخصصی در حوزه IT و اخبارفناوری وارایه نمونه سوال فراهم شده است.

متفاوت بودن کانال سرویس‌های ارزش افزوده ایرانسل با کانال سرویس‌های پایه

 

 

در حالی که هزینه خدمات پایه ایرانسل روی سرویس خودکار مانده حساب این اپراتور نمایش داده می‌شود اما هزینه سرویس‌های ارزش افزوده نمایش داده نمی شود مدیرعامل ایرانسل این عمل را نتیجه تفاوت کانال این دو سرویس دانست.
علیرضا قلمبر ‌دزفولی در گفت‌‌وگو با فارس، در پاسخ به این سوال که چرا هزینه سرویس‌‌های ارزش‌افزوده ایرانسل روی سرویس flash message این اپراتور نمایش داده نمی‌شود، اظهار داشت: عدم نمایش هزینه سرویس‌های ارزش‌افزوده روی این سرویس به دلیل متفاوت بودن کانال سرویس‌های ارزش افزوده با کانال سرویس‌های پایه ( مکالمه و پیامک) است.
وی گفت: بروز این مسئله به این دلیل است که در حال حاضر کانال سرویس‌های ارزش افزوده برای سرویس flash message تعریف نشده است؛ اما در حال کار روی این موضوع هستیم که این سرویس را روی کانال سرویس‌های ارزش افزوده اضافه کنیم.
مدیرعامل ایرانسل خاطر نشان کرد: البته در حال حاضر با صورت‌حساب‌گیری، در مانده حساب نمایش داده خواهد شد.
وی گفت: دو هفته پیش، یک نمونه آزمایشی برای انتقال کامل این دو موضوع انجام شده و تصور می ‌کنم تا ماه آینده منتقل و متمرکز می‌شوند و امکان استفاده از سرویس flash message برای تمام سرویس‌ها ممکن می‌شود.
به گزارش فارس، ارائه سرویس‌های ارزش افزوده همواره یکی از برنامه‌های جدی اپراتور دوم تلفن‌همراه بوده است؛ در این رابطه نیز این اپراتور همواره سرویس‌های مختلفی را از جمله ایتترنت، مسابقات، آموزش زبان‌ انگلیسی، سرویس‌نما و ... را به مشترکان خود ارائه می‌کند.
از سوی دیگر نیز، علاوه بر امکان مانده حساب گیری، ایرانسل سرویسی را به صورت flash message، برای اعلام مانده حساب دارد که پس از هر بار کسر شارژ (از طریق برقراری مکالمه یا ارسال پیامک)، به صورت خودکار مبلغ کسر شده و باقی مانده اعتبار را اعلام می‌کند.
اما این سرویس تنها برای خدمات مکالمه و پیامک‌ است و خدمات ارزش افزوده از جمله اینترنت، مسابقه‌ها و ... را شامل نمی‌شود و این در حالی است که هر سرویس ایرانسل تعرفه مخصوص به خود را دارد و مشترکان با تعرفه برخی از خدمات این اپراتور نیز به درستی آشنا نیستند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
شنبه 7 آبان 1390برچسب:, :: 9:40
ازیتا کرمی

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید این وبلاگ باهدف گرد اوری مطالب جالب و خواندنی و مسائل پیرامون دنیای نت و فن اوری گرد اوری شده است.
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اهمیت فناوری اطلاعات و ارتباطات و آدرس azin64.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 85
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 85
بازدید ماه : 132
بازدید کل : 2072
تعداد مطالب : 94
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید



فال حافظ