رييس کميته مخابرات مجلس: هنوز اپراتورهاي سرويس‌محور ايجاد نكرده‌ايم
 
اهمیت فناوری اطلاعات و ارتباطات
این وبلاگ باهدف گرداوری مقالات خواندنی و جالب ، مجموعه مقالات فارسی عمومی و تخصصی در حوزه IT و اخبارفناوری وارایه نمونه سوال فراهم شده است.


رييس کميته مخابرات مجلس: هنوز اپراتورهاي سرويس‌محور ايجاد نكرده‌ايم

 

 

رييس کميته مخابرات مجلس شوراي اسلامي با بيان اين‌كه يكي از شاخه‌ها و بسترهاي IT، تلفن همراه است، گفت: بايد از نظر كمّي و كيفي به اين مسائل سرعت ببخشيم که با توجه به پتانسيل‌هاي بالاي كشورمان در زمينه متخصصان فنّي، اين امكان وجود دارد.


به گزارش ايسنا، علي مطهري با تاكيد بر اين‌كه كنفرانس‌هاي تخصصي مانند کنفرانس بين‌المللي شهروند الكترونيكي و تلفن همراه صددرصد مهم بوده و عمده بحث آن فرهنگ‌سازي است، اظهار كرد: برگزاري اين‌گونه كنفرانس‌ها عده‌اي را كه متوجه اهميت و جايگاه اين موضوعات نيستند متوجه كرده و به سمت آن هدايت مي کند.


وي با بيان اين‌كه در حال حاضر ضريب نفوذ تلفن همراه در كشورمان بيش از 70 تا 80 درصد است گفت: با توجه به داشتن بستر مناسب و رضايت بخش در اين زمينه بايد بيشتر تلاش كرده و برنامه‌ريزي شود.


علي مطهري با بيان اين‌كه حوزه فناوري اطلاعات يك نهضت و حركت جامع و عمومي را مي طلبد، گفت: بايد از فعاليت‌هاي بخش خصوصي در اين حوزه حمايت شود و برخي كارها و آموز‌ش‌ها نيز از دبيرستان و يا حتي دبستان براي افراد آغاز شود تا فرهنگ‌سازي و آموزش لازم پيرامون اهميت اين موضوع صورت گيرد.


وي با بيان اين‌كه تلفن همراه متعلق به شخص است و برخلاف تلفن ثابت كه استقرار دارد، موبايل فردي است اظهار كرد: موضوع مهم ديگر اين است كه ما هنوز اپراتورهاي سرويس محور ايجاد نكرده‌ايم و هنوز اپراتور سوم به معناي واقعي ايجاد نشده است و اين در حالي است كه دنيا وارد نسل‌هاي چهارم و يا پنجم مي‌شود.


وي با بيان اين كه کاربران براي استفاده در اين فضا و اپراتورها براي گسترش فضاي مجازي و كسب سهم خود از بازار براي كار و اشتغال زايي و سالم‌سازي به نوعي وابسته به استفاده از اين فناوري و در واقع فناوري اطلاعات و موضوعات مرتبط با عنوان شهروند الكترونيك و تلفن همراه هستند، ابراز كرد: سلامت اداري و كاهش فساد اقتصادي هم به نوعي وابسته به استفاده از اين فناوري خواهد بود.


وي تاكيد كرد: ما نيز در مجلس شورا‌ي اسلامي در اين رابطه نهايت تلاشمان را انجام داده و اگر موانع قانوني را در اين زمينه ببينيم و شناسايي کنيم برطرف خواهيم کرد و از طرفي اگر نياز به وضع قانوني باشد آمادگي لازم را در اين زمينه داريم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
شنبه 7 آبان 1390برچسب:, :: 10:10
ازیتا کرمی

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید این وبلاگ باهدف گرد اوری مطالب جالب و خواندنی و مسائل پیرامون دنیای نت و فن اوری گرد اوری شده است.
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اهمیت فناوری اطلاعات و ارتباطات و آدرس azin64.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 73
بازدید کل : 2013
تعداد مطالب : 94
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید



فال حافظ