نخستین گوشی ویندوزی نوکیا 900 نام دارد
 
اهمیت فناوری اطلاعات و ارتباطات
این وبلاگ باهدف گرداوری مقالات خواندنی و جالب ، مجموعه مقالات فارسی عمومی و تخصصی در حوزه IT و اخبارفناوری وارایه نمونه سوال فراهم شده است.
نخستین گوشی ویندوزی نوکیا 900 نام دارد

در حالی که هر روز شایعات فراوانی در مورد نخستین گوشی هوشمند نوکیا مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون 7 منتشر می‌شود، یکی از توسعه‌دهندگان ابزارهای موبایلی در لیست گوشی‌های هوشمند جدیدی که قرار است به زودی از طریق شرکت نوکیا وارد بازار شوند نام Nokia 900 Windows Phone را مشاهده کرده و توضیح داده است که این محصول نخستین گوشی هوشمند این شرکت فنلاندی مبتنی بر سیستم‌عامل ویندزو فون خواهد بود.


به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) تصاویر ویدیویی منتشر شده در این زمینه نشان می‌دهد که ادعاهای مذکور بی‌پایه و اساس نیست و به احتمال قوی نوکیا نوکیا نخستین گوشی هوشمند خود مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون 7 را 900 نامگذاری کرده است.


گفته می‌شود که به جز این منبع آگاه، دیگر پایگاه‌های خبری نیز مطالبی را در مورد نامگذاری نخستین گوشی ویندوزی نوکیا با نام 900 منتشر کرده‌اند. این نامگذاری نشان می‌دهد که شرکت نوکیا نخستین گوشی ویندوزی خود را قوی‌تر از 701 Belle مبتنی بر نسخه جدید سیستم‌عامل سیمبین طراحی کرده است.


شرکت نوکیا که این روزها تمرکز اصلی خود را بر سیستم‌عامل ویندوز فون مایکروسافت قرار داده است، تلاش می‌کند از این طریق محبوبیت از دست رفته خود را بازگرداند.


این شرکت فنلاندی قصد دارد حدود یک ماه و نیم دیگر کنفرانسی را با نام Nokia World برگزار کند که احتمال می‌رود در این مراسم نخستین گوشی هوشمند این شرکت مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون 7 به صورت رسمی معرفی شود.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
یک شنبه 3 مهر 1390برچسب:, :: 22:20
ازیتا کرمی

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید این وبلاگ باهدف گرد اوری مطالب جالب و خواندنی و مسائل پیرامون دنیای نت و فن اوری گرد اوری شده است.
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اهمیت فناوری اطلاعات و ارتباطات و آدرس azin64.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 90
بازدید کل : 2030
تعداد مطالب : 94
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید



فال حافظ