گوشی هوشمند HTC Explorer هفته آینده وارد بازار می‌شود
 
اهمیت فناوری اطلاعات و ارتباطات
این وبلاگ باهدف گرداوری مقالات خواندنی و جالب ، مجموعه مقالات فارسی عمومی و تخصصی در حوزه IT و اخبارفناوری وارایه نمونه سوال فراهم شده است.


گوشی هوشمند HTC Explorer هفته آینده وارد بازار می‌شود


پایگاه‌های خبری به نقل از منابع آگاه اطلاعاتی را در مورد یک گوشی هوشمند جدید تولید شده در شرکت تایوانی HTC منتشر کردند که Pico نام دارد و به سیستم‌عامل اندروید مجهز شده است.


به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) در حالی که پیش از این نیز اطلاعاتی در مورد این محصول مجهز شده است، هم‌اکنون جزئیات بیشتر از این گوشی هوشمند اعلام شده است. این گوشی که از مدتی قبل با نام Pico معرفی شده بود، قرار است با نام HTC Explorer وارد بازار شود. این محصول در خانواده گوشی‌های متوسط شرکت HTC طبقه‌بندی می‌شود و شباهت زیادی به گوشی Wildfire S این شرکت دارد.


برای این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی 2/3 اینچی با کیفیت HVGA در نظر گرفته شده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به پردازنده 600 مگاهرتزی Qualcomm MSM7227، 384 مگابایت رم، دوربین دیجیتالی 5 مگاپیکسلی و خروجی‌های پیشرفته ارتباطی اشاره کرد.


گوشی هوشمند Explorer از نخستین گوشی‌های تولید شده در شرکت HTC محسوب می‌شود که روی آن رابط کاربری Sense UI 3.5 مبتنی بر نسخه Gingerbread سیستم‌عامل اندروید نصب شده است.


قرار است شرکت HTC تا پایان هفته جاری میلادی کنفرانس مطبوعاتی ویژه‌ای را برای معرفی این گوشی ترتیب دهد و آن را از تاریخ 6 اکتبر وارد بازار کند.





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
یک شنبه 3 مهر 1390برچسب:, :: 22:20
ازیتا کرمی

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید این وبلاگ باهدف گرد اوری مطالب جالب و خواندنی و مسائل پیرامون دنیای نت و فن اوری گرد اوری شده است.
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اهمیت فناوری اطلاعات و ارتباطات و آدرس azin64.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 54
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 54
بازدید ماه : 101
بازدید کل : 2041
تعداد مطالب : 94
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید



فال حافظ